Новият CredoWeb свързва по-лесно лекари и пациенти
4000 специалисти вече се включиха в платформата
CredoWeb – първата социална мрежа за здраве у нас, е вече с нова модерна визия и разширени функционалности. Така онлайн комуникацията между лекари и пациенти ще бъде още по-ефективна, а възможността за намирането на правилната информация в интернет – още по-лесна. Стартът на обновената платформа бе даден официално на 19 юни с водосвет в офиса на компанията в София.
CredoWeb е проект с голямо социално значение, чиято основна цел е да създаде повече прозрачност в здравеопазването, изтъкна д-р Петър Велев, негов създател и управител. Както специалистите, така и представителите на пациентски организации отдавна говорят за необходимостта от активен диалог между всички участници в системата на здравеопазването. Интернет е идеалната среда за такава цел. CredoWeb дава възможност за обмен на мнения, коментари и има амбицията да обедини на едно място позициите на лекари, пациенти, болници, центрове, организации и институциите, които създават нормативната рамка – Министерство на здравеопазването, НЗОК, агенцията по лекарствата и други. Някои от най-уважаваните специалисти в различни области на медицината гласуваха доверие на платформата и вече имат свои профили в нея. Лекарите в CredoWeb са вече близо 4000. Представени са и най-големите и търсени лечебни заведения, центрове от доболничната помощ.
Платформата е отворена за всички, които се интересуват от здравни теми и търсят решение на проблема си. В духа на социалните мрежи акцент в нея е комуникацията между регистрираните потребители. Има и богата информация, създадена от редакционния екип, както и от самите потребители. За медицинските специалисти тя предлага богат набор от онлайн инструменти за представяне на постижения, публикации и за свързване с пациенти. За хората, за които здравето е качество на живот, CredoWeb предлага опции за откриване на точното лечебно заведение и доктор. В ролята на пациенти те могат да пишат на специалистите, да търсят съвет от тях в здравния форум, както и сами да коментират наболели проблеми, свързани с терапия или здравната система.
Мащабен проект като CredoWeb е плод на професионалния труд на експерти в различни области – информационни технологии и интернет, маркетинг и комуникации. Автори на статиите, публикувани в редакционната част, са журналисти с дългогодишен опит в медицинските теми. Специалистите по информационни технологии пък въплътиха в социалната мрежа най-модерните съвременни подходи за комуникация в интернет. В CredoWeb всеки сам посочва информацията, от която се интересува, и я получава, насочена по специалности. Наред с това потребителят може да избере да следва профили (страници) на лекар, лечебно заведение, организация или фармацевтичен продукт, като по този начин се абонира за статиите и статусите, които те публикуват в мрежата.