ОСНОВНАТА ГРИЖА НА „ЗДРАВНООСИГУРИТЕЛНА КАСА FIHEALTH” – ВИЕ, НАШИТЕ КЛИЕНТИ!
Основната цел в осъществяваната здравна политика по отношение на клиентите на „Здравноосигурителна каса FiHealth” е да предложим качествени здравни услуги в размер и на цена, напълно удовлетворяващи потребностите и изискванията на нашите клиенти. С цел постоянно повишаване качеството на предлаганите медицински услуги вече сме подсигурили call center, действащ 24 часа в денонощието, дори и в почивните и празничните дни.
В страната „Здравноосигурителна каса FiHealth” има широко изградена структура от лечебни заведения и лекари координатори, които се грижат за навременното и правилно насочване на осигурените лица към съответния специалист за бързо и адекватно решаване на техния здравословен проблем.
„Здравноосигурителна каса FiHealth” продължава да изготвя индивидуални здравни планове с насоченост към конкретните нужди на всеки клиент, в допълнение към общата програма, която се предлага от Националната здравноосигурителна каса (НЗОК).
„Здравноосигурителна каса FiHealth” се стреми да предлага по-добър вариант на здравеопазване, по-добро качество на медицинските услуги и по-бързо обслужване, както и съкратени срокове за проследяването на един здравен проблем при пациента и разрешаването му.
За повече информация: 02/971-27-72, град София, кв. „Студентски град”, ул. „Проф. Александър Фол” № 2, вх. Б, ет. 2 (до зала „Христо Ботев”)
www.fihealth.bg