11 000 лекари избраха българския медицински фейсбук
Платформата CredoWeb не само свързва медицинските специалисти и потребителите в интернет, но е и своеобразен хъб за здравна информация
Над 11 000 български лекари вече се включиха в българския медицински фейсбук. Социалната платформа за здраве credoweb.bg е иновативен проект, който си поставя за цел да свърже в онлайн мрежа всички участници в здравния сектор. Популярна е сред специалисти и пациенти като „фейсбук за лекари“, защото в нея медиците могат да се представят пълноценно, както и да комуникират с колеги. Всичко това е безплатно и без ограничения на функционалностите. Потребителите могат да търсят лекари по специалности, лечебни заведения, да ги последват, да харесат статиите им и да се информират за новости и специални предложения. Имат достъп до разнообразна информация по здравни теми. За аптеките и фармацевтите платформата дава възможност за модерна комуникация на продукти и услуги и популяризиране на актуални промоции. CredoWeb е мястото, където се провежда електронното продължаващо медицинско обучение, след като платформата бе избрана от БЛС за партньор.
НЗОК, ИАЛ, БЛС и БФС също имат свои профили, където публикуват актуална информация. Много от научните дружества популяризират дейността си и актуалните си събития - конгреси, конференции и симпозиуми. Съвременната медицина е интердисциплинарна и затова в CredoWeb лекарите могат да следват профили на различни научни дружества и така да бъдат в крак с последните постижения в различни сфери на медицината.
„Искаме да свържем по-сериозно професионалистите в здравния сектор и да улесним обмена на знания между тях или в някои случаи да го направим възможно“, обяснява д-р Петър Велев, управител на платформата CredoWeb. Лекар по образование, той се занимава дълго време с научна дейност. Основател е на фирма за клинични проучвания, както и на най-големия български безплатен вестник „Животът днес“. Има дългогодишен опит във фармацевтичната индустрия.
„Разбира се, че за здравния сектор в мрежата вече съществуват много възможности - има много информационни сайтове. Повечето болници и дружества вече също имат своя интернет страница. CredoWeb в никакъв случай не е тяхна конкуренция, а нова пресечна точка и нов инструмент за всички, които по някакъв начин са активни в сферата на здравеопазването“, казва д-р Велев.